Řiďte se těmito pokyny, abyste maximalizovali své zkušenosti a odemkli plný potenciál svých konverzací s ChatGPT.
Při generování výzev a šablon začněte s jasným cílem, aby ChatGPT mohl poskytnout ty nejrelevantnější a nejužitečnější informace.
Použijte konkrétní a podrobné zástupné symboly, které zachycují klíčové proměnné vaší analýzy, jako je analyzovaný produkt nebo služba, časový rámec, marketingové kanály a název společnosti.
Zvažte začlenění dalších datových bodů a proměnných do vašich výzev a šablon, jako jsou demografické a psychografické údaje zákazníků, abyste získali podrobnější informace o ceně za akvizici.
Pokud chcete odemknout přístup, musíte si zakoupit předplatné. Pokud máte předplatné zakoupeno, tak se stačí přihlásit.
Mějte naše informace na dosah ruky a přihlaste se k odběru článků.