Řiďte se těmito pokyny, abyste maximalizovali své zkušenosti a odemkli plný potenciál svých konverzací s ChatGPT.
Buďte konkrétní ohledně své cílové skupiny: Chcete-li získat co nejpřesnější a nejrelevantnější nápady pro cílení reklam, poskytněte ChatGPT co nejvíce informací o své cílové skupině, včetně jejích demografických údajů, zájmů a pracovních pozic.
Experimentujte s různými formáty reklam: ChatGPT může poskytnout informace o různých formátech reklamy, jako je sponzorovaný obsah, sponzorovaný InMail a grafické reklamy, které vám pomohou vybrat ten nejlepší formát pro vaše obchodní cíle a cílové publikum.
Sledujte výkon svých reklam: Pomocí analýzy reklam LinkedIn sledujte výkon svých reklam a podle potřeby upravujte své strategie cílení. To vám může pomoci v průběhu času zpřesnit cílení reklam a zlepšit celkový výkon reklamy.
Pokud chcete odemknout přístup, musíte si zakoupit předplatné. Pokud máte předplatné zakoupeno, tak se stačí přihlásit.
Mějte naše informace na dosah ruky a přihlaste se k odběru článků.