Řiďte se těmito pokyny, abyste maximalizovali své zkušenosti a odemkli plný potenciál svých konverzací s ChatGPT.
Vyhněte se kladení sugestivních otázek, které by mohly ovlivnit klientovu odpověď. Místo toho používejte neutrální jazyk a otevřené otázky, aby klienti mohli poskytovat upřímnou zpětnou vazbu.
Nechte průzkum krátký a zaměřte se na nejdůležitější aspekty klientových zkušeností. To zvýší míru odezvy a usnadní klientům poskytování zpětné vazby.
Zvažte použití kombinace kvantitativních a kvalitativních otázek, abyste získali statistické i narativní poznatky. To poskytne komplexnější pochopení klientových zkušeností.
Pokud chcete odemknout přístup, musíte si zakoupit předplatné. Pokud máte předplatné zakoupeno, tak se stačí přihlásit.
Mějte naše informace na dosah ruky a přihlaste se k odběru článků.