Řiďte se těmito pokyny, abyste maximalizovali své zkušenosti a odemkli plný potenciál svých konverzací s ChatGPT.
Použijte ChatGPT k analýze zákaznických dat, jako je historie nákupů a historie vyhledávání, abyste mohli poskytovat cílenější doporučení produktů a upsells.
Použijte ChatGPT k navrhování doplňků nebo upgradů, které zlepšují původní nákup zákazníka, spíše než jen prosazovat nesouvisející produkty.
Když žádáte ChatGPT o doporučení, použijte konkrétní podrobnosti o minulých nákupech, zájmech a vzdělání zákazníka, protože to pomůže AI poskytovat přesnější a relevantnější návrhy.
Pokud chcete odemknout přístup, musíte si zakoupit předplatné. Pokud máte předplatné zakoupeno, tak se stačí přihlásit.
Mějte naše informace na dosah ruky a přihlaste se k odběru článků.