Řiďte se těmito pokyny, abyste maximalizovali své zkušenosti a odemkli plný potenciál svých konverzací s ChatGPT.
Začněte s jasnými cíli výzkumu a identifikujte konkrétní informace, které chcete od svých zákazníků získat. To vám pomůže vytvářet cílenější a relevantnější výzvy.
Používejte ve výzvách kombinaci otevřených a uzavřených otázek, abyste získali kvalitativní i kvantitativní údaje. Získáte tak ucelenější pohled na názory a preference vašich zákazníků.
Nezapomeňte své výzvy otestovat a upřesnit, než je použijete k provádění zákaznického průzkumu. To vám pomůže zajistit, že od svých zákazníků shromažďujete přesné a užitečné informace.
Pokud chcete odemknout přístup, musíte si zakoupit předplatné. Pokud máte předplatné zakoupeno, tak se stačí přihlásit.
Mějte naše informace na dosah ruky a přihlaste se k odběru článků.