Řiďte se těmito pokyny, abyste maximalizovali své zkušenosti a odemkli plný potenciál svých konverzací s ChatGPT.
Používejte konkrétní a podrobný jazyk: Například místo otázky Jak vám dnes můžeme pomoci?“ bylo by užitečnější zeptat se Jaký konkrétní dotaz nebo problém máte s naším produktem/službou? To poskytne ChatGPT podrobnější informace, se kterými bude možné pracovat, a výsledkem budou přesnější a relevantnější odpovědi.
Poskytněte kontext a relevantní informace: Pokud například zákazník nahlásí problém s konkrétním produktem, bylo by užitečné požádat o název produktu a číslo verze, aby služba ChatGPT poskytla přesnější odpověď. Dalším příkladem může být poskytování chybových zpráv nebo jiných relevantních informací, které mohou pomoci ChatGPT diagnostikovat problém efektivněji. Pokud například zákazník nahlásí chybovou zprávu při použití konkrétní funkce na produktu, bylo by užitečné zahrnout do výzvy nebo otázky přesné chybové hlášení.
Používejte jasný a stručný jazyk: Například místo otázky Můžete mi prosím poskytnout podrobný popis problému, se kterým se setkáváte s naším produktem/službou?“, by bylo jasnější a výstižnější se zeptat: V čem je problém? nebo Jaký problém máte?
Pokud chcete odemknout přístup, musíte si zakoupit předplatné. Pokud máte předplatné zakoupeno, tak se stačí přihlásit.
Mějte naše informace na dosah ruky a přihlaste se k odběru článků.