Řiďte se těmito pokyny, abyste maximalizovali své zkušenosti a odemkli plný potenciál svých konverzací s ChatGPT.
Poskytněte ChatGPT co nejvíce informací o vašem cílovém publiku, jako jsou demografické údaje, zájmy a bolestivá místa, abyste mu pomohli vytvářet personalizovanější a relevantnější obsah.
Experimentujte s různými šablonami a nápady na obsah, abyste našli to, co nejlépe rezonuje s vaším publikem, a použijte A/B testování k vylepšování e-mailových kampaní v průběhu času.
Při tvorbě obsahu se nespoléhejte pouze na ChatGPT. Použijte jeho výstup jako výchozí bod a poté upravte a upravte obsah tak, aby odpovídal hlasu a tónu vaší značky a zajistil přesnost a koherenci.
Pokud chcete odemknout přístup, musíte si zakoupit předplatné. Pokud máte předplatné zakoupeno, tak se stačí přihlásit.
Mějte naše informace na dosah ruky a přihlaste se k odběru článků.