Popis
Návod
- Vyberte si prompt, který specifikuje vaše potřeby.
- Klikněte na tlačítko „Vyplnit„.
- Vyplňte příslušná pole, která jsou v promptu zvýrazněna.
- Klikněte na tlačítko „Vygenerovat“ a zobrazí se kompletní prompt s vašim relevantním textem.
- Následně klikněte na tlačítko zkopírovat do schránky.
- Nyní klikněte na tlačítko „Přejít do ChatGPT„
- Přihlašte se ke svému účtu a vložte do chatu vygenerovaný prompt. Použijte zkratku CTRL+V
Tipy
Řiďte se těmito pokyny, abyste maximalizovali své zkušenosti a odemkli plný potenciál svých konverzací s ChatGPT.
Použijte ChatGPT k porozumění svým zákazníkům: Zadáním dat o vašich cílových zákaznících může ChatGPT generovat statistiky o tom, čeho si na zákaznickém servisu nejvíce cení. To vám může pomoci přizpůsobit plán služeb zákazníkům tak, aby vyhovoval jejich specifickým potřebám a preferencím.
Využijte ChatGPT pro školení zákaznických služeb: ChatGPT může pomoci vyvinout školicí materiály pro zástupce zákaznických služeb a poskytnout jim znalosti a dovednosti potřebné k poskytování vynikající zákaznické podpory. Kromě toho může ChatGPT pomoci při vytváření znalostní báze pro běžné dotazy zákazníků, což zástupcům umožňuje poskytovat rychlé a přesné odpovědi.
Využijte ChatGPT pro neustálé zlepšování: Jak vaše e-commerce podnikání roste a vyvíjí se, ChatGPT lze použít k analýze zpětné vazby od zákazníků a navrhování vylepšení vašeho plánu služeb zákazníkům. Neustálým zdokonalováním svého plánu na základě potřeb zákazníků můžete zajistit, že vaše podnikání v oblasti elektronického obchodování zůstane konkurenceschopné a zaměřené na zákazníka.
Obsah pouze pro přihlášené
Pokud chcete odemknout přístup, musíte si zakoupit předplatné nebo absolvovat můj workshop či školení.
Pokud máte předplatné zakoupeno, tak se stačí přihlásit.