Řiďte se těmito pokyny, abyste maximalizovali své zkušenosti a odemkli plný potenciál svých konverzací s ChatGPT.
Buďte konkrétní: Když žádáte ChatGPT o pokyny k řešení problémů zákazníků a stížností po telefonu, buďte co nejkonkrétnější ohledně problému, kterému čelíte. Čím konkrétnější budete, tím cílenější a přesnější bude odpověď ChatGPT.
Používejte jasný jazyk: Když žádáte ChatGPT o pomoc, používejte jednoduchý a jasný jazyk. Nepoužívejte technický žargon nebo příliš komplikovaný jazyk, protože to může vést k nejasnostem a nepřesné odpovědi.
Poskytněte kontext: Dejte ChatGPT určitý kontext o situaci a problému zákazníka. To pomůže ChatGPT lépe porozumět problému a poskytnout cílenější pokyny. Užitečné může být poskytování informací o zákazníkově historii se společností, produktu nebo službě, se kterou má problém, a jakékoli předchozí pokusy o vyřešení problému.
Pokud chcete odemknout přístup, musíte si zakoupit předplatné. Pokud máte předplatné zakoupeno, tak se stačí přihlásit.
Mějte naše informace na dosah ruky a přihlaste se k odběru článků.