Řiďte se těmito pokyny, abyste maximalizovali své zkušenosti a odemkli plný potenciál svých konverzací s ChatGPT.
Použijte své údaje o potenciálních zákaznících, abyste porozuměli potřebám, bolestivým bodům a zájmům cílového publika, a využijte ChatGPT k vytvoření personalizovaného obsahu, který přímo vypovídá o jejich obavách a aspiracích.
Experimentujte s různými formáty obsahu a kanály, jako jsou e-maily, příspěvky na blogu, aktualizace na sociálních sítích a videa, abyste našli nejúčinnější způsoby, jak pečovat o potenciální zákazníky a budovat pevnější vztahy se zákazníky.
Průběžně sledujte a analyzujte metriky výkonu svého obsahu, jako je míra otevření, míra prokliku a míra zapojení, a pomocí ChatGPT zpřesněte a optimalizujte svou obsahovou strategii na základě získaných informací.
Pokud chcete odemknout přístup, musíte si zakoupit předplatné. Pokud máte předplatné zakoupeno, tak se stačí přihlásit.
Mějte naše informace na dosah ruky a přihlaste se k odběru článků.