Řiďte se těmito pokyny, abyste maximalizovali své zkušenosti a odemkli plný potenciál svých konverzací s ChatGPT.
Pochopte své publikum: Před vytvořením programu doporučení se ujistěte, že rozumíte demografickým údajům, chování, motivacím a bolestivým bodům cílového publika. ChatGPT vám může pomoci provádět průzkum trhu, analyzovat údaje o zákaznících a vytvářet osobnosti kupujících, abyste přizpůsobili svůj program doporučení preferencím a potřebám vašeho publika.
Slaďte svůj program doporučení s vašimi obchodními cíli: Úspěšný program doporučení by měl nejen generovat nové potenciální zákazníky a zákazníky, ale také by měl být v souladu s celkovým posláním, hodnotami a vizí vaší agentury. ChatGPT vám může pomoci definovat cíle, KPI a ROI vašeho programu doporučení, abyste zajistili, že přispěje k růstu a úspěchu vaší agentury.
Vytvořte bezproblémovou zkušenost s doporučením: Proces doporučení by měl být snadný, intuitivní a příjemný pro doporučení i pro rozhodčího. ChatGPT vám může pomoci navrhnout uživatelsky přívětivou vstupní stránku doporučení, vytvořit přesvědčivou kopii a vizuály a automatizovat proces sledování doporučení a odměn.
Pokud chcete odemknout přístup, musíte si zakoupit předplatné. Pokud máte předplatné zakoupeno, tak se stačí přihlásit.
Mějte naše informace na dosah ruky a přihlaste se k odběru článků.