Řiďte se těmito pokyny, abyste maximalizovali své zkušenosti a odemkli plný potenciál svých konverzací s ChatGPT.
Když žádáte o návrhy metrik, buďte konkrétní ohledně typu podnikání, se kterým máte co do činění, a konkrétních cílů, kterých chcete prostřednictvím zpětné vazby od zákazníků dosáhnout.
Poskytněte ChatGPT relevantní informace o vašich zákaznících, jejich preferencích a chování, abyste mohli vytvářet personalizovanější metriky zpětné vazby.
Když žádáte o kreativní způsoby, jak podněcovat zpětnou vazbu, poskytněte kontext o svém podnikání a odvětví, abyste pomohli ChatGPT vytvářet relevantnější a efektivnější nápady.
Pokud chcete odemknout přístup, musíte si zakoupit předplatné. Pokud máte předplatné zakoupeno, tak se stačí přihlásit.
Mějte naše informace na dosah ruky a přihlaste se k odběru článků.