Řiďte se těmito pokyny, abyste maximalizovali své zkušenosti a odemkli plný potenciál svých konverzací s ChatGPT.
Používejte konkrétní názvy produktů a služeb: Při vytváření výzev pro ChatGPT ke zpracování fakturačních dotazů je důležité používat konkrétní názvy produktů a služeb, které model AI snadno rozpozná. Například namísto použití obecných výrazů jako váš produkt“ nebo vaše služba“ používejte skutečné názvy produktů a služeb nabízených společností. To pomůže ChatGPT poskytovat přesnější odpovědi zákazníkům.
Poskytněte podrobné pokyny: ChatGPT může poskytnout přesné a užitečné odpovědi na dotazy týkající se fakturace, ale potřebuje k tomu podrobné pokyny. Při vytváření výzev nezapomeňte poskytnout jasné a stručné pokyny, jak zacházet s konkrétními scénáři. To pomůže ChatGPT poskytovat přesné odpovědi a minimalizovat potřebu živého zásahu podpůrného personálu.
Používejte přirozený jazyk: ChatGPT vyniká v porozumění přirozenému jazyku, takže při vytváření výzev je nejlepší používat každodenní jazyk, který zákazníci pravděpodobně použijí. Vyhněte se technickému žargonu a příliš složitým větám, které by mohly model umělé inteligence zmást.
Pokud chcete odemknout přístup, musíte si zakoupit předplatné. Pokud máte předplatné zakoupeno, tak se stačí přihlásit.
Mějte naše informace na dosah ruky a přihlaste se k odběru článků.