Popis
Vypracování kritérií pro hodnocení potenciálních zákazníků je úkol, který lze s ChatGPT usnadnit. ChatGPT je výkonný jazykový model, který může pomoci s různými úkoly založenými na textu, včetně generování výzev a nápadů pro vývoj kritérií pro hodnocení potenciálních zákazníků. S ChatGPT můžete získat inspiraci pro vytváření relevantních a přesných kritérií, která pomohou vaší firmě identifikovat nejslibnější potenciální zákazníky.
Návod
- Vyberte si prompt, který specifikuje vaše potřeby.
- Klikněte na tlačítko “Vyplnit“.
- Vyplňte příslušná pole, která jsou v promptu zvýrazněna.
- Klikněte na tlačítko “Vygenerovat” a zobrazí se kompletní prompt s vašim relevantním textem.
- Následně klikněte na tlačítko zkopírovat do schránky.
- Nyní klikněte na tlačítko “Přejít do ChatGPT“
- Přihlašte se ke svému účtu a vložte do chatu vygenerovaný prompt. Použijte zkratku CTRL+V
Tipy
Řiďte se těmito pokyny, abyste maximalizovali své zkušenosti a odemkli plný potenciál svých konverzací s ChatGPT.
Začněte tím, že identifikujete své cílové publikum a klíčové vlastnosti, díky kterým je pravděpodobnější, že se potenciální zákazník promění v zákazníka.
Použijte kombinaci demografických údajů a údajů o chování k vytvoření dobře zaokrouhlené sady kritérií pro hodnocení potenciálních zákazníků.
Průběžně kontrolujte a zpřesňujte svá kritéria hodnocení potenciálních zákazníků, abyste zajistili, že budou přesně odrážet vaše cílové publikum a chování potenciálních zákazníků.
Obsah pouze pro odběratelé
Pokud chcete odemknout přístup, musíte si zakoupit předplatné. Pokud máte předplatné zakoupeno, tak se stačí přihlásit.