Popis
Návod
- Vyberte si prompt, který specifikuje vaše potřeby.
- Klikněte na tlačítko “Vyplnit“.
- Vyplňte příslušná pole, která jsou v promptu zvýrazněna.
- Klikněte na tlačítko “Vygenerovat” a zobrazí se kompletní prompt s vašim relevantním textem.
- Následně klikněte na tlačítko zkopírovat do schránky.
- Nyní klikněte na tlačítko “Přejít do ChatGPT“
- Přihlašte se ke svému účtu a vložte do chatu vygenerovaný prompt. Použijte zkratku CTRL+V
Tipy
Řiďte se těmito pokyny, abyste maximalizovali své zkušenosti a odemkli plný potenciál svých konverzací s ChatGPT.
Použijte ChatGPT k identifikaci a zacílení na konkrétní segmenty publika: ChatGPT lze trénovat na konkrétních souborech dat, takže můžete vkládat informace o své cílové skupině, abyste jí pomohli generovat více přizpůsobené zprávy a obsah. Použitím ChatGPT k cílení na konkrétní segmenty publika můžete vyvinout PR materiály, které silněji rezonují s vaším požadovaným publikem a zvýší vaše šance na úspěch.
Spolupracujte s lidskými experty na vylepšení výstupů ChatGPT: Zatímco ChatGPT může být neuvěřitelně užitečný pro rychlé a efektivní generování obsahu, je důležité si uvědomit, že nenahrazuje lidské znalosti. Ujistěte se, že spolupracujete s PR profesionály, kteří mohou kontrolovat a upřesňovat výstupy generované ChatGPT, přidávat své vlastní poznatky a zajistit, aby sdělení odpovídalo celkové strategii a cílům vaší značky.
Použijte ChatGPT, abyste zůstali v obraze o trendech a novinkách v oboru: ChatGPT lze trénovat na široké škále souborů dat, včetně zpráv a příspěvků na sociálních sítích. Pomocí ChatGPT ke sledování relevantních klíčových slov a frází ve vašem oboru můžete zůstat v obraze o nejnovějších trendech a novinkách a vytvářet obsah, který odráží nejaktuálnější informace. To vám může pomoci zajistit, že vaše PR materiály budou aktuální a relevantní a že vaše značka zůstane pro vaši cílovou skupinu na prvním místě.
Obsah pouze pro odběratelé
Pokud chcete odemknout přístup, musíte si zakoupit předplatné. Pokud máte předplatné zakoupeno, tak se stačí přihlásit.