Popis
Návod
- Vyberte si prompt, který specifikuje vaše potřeby.
- Klikněte na tlačítko “Vyplnit“.
- Vyplňte příslušná pole, která jsou v promptu zvýrazněna.
- Klikněte na tlačítko “Vygenerovat” a zobrazí se kompletní prompt s vašim relevantním textem.
- Následně klikněte na tlačítko zkopírovat do schránky.
- Nyní klikněte na tlačítko “Přejít do ChatGPT“
- Přihlašte se ke svému účtu a vložte do chatu vygenerovaný prompt. Použijte zkratku CTRL+V
Tipy
Řiďte se těmito pokyny, abyste maximalizovali své zkušenosti a odemkli plný potenciál svých konverzací s ChatGPT.
Použijte ChatGPT k identifikaci nejčastěji zmiňovaných témat v e-mailech zákazníků a podle toho upřednostněte odpovědi svého týmu podpory.
Hledejte opakující se problémy nebo stížnosti v e-mailech zákazníků a použijte ChatGPT ke generování automatických odpovědí, které tyto obavy řeší. To může vašemu týmu ušetřit čas a zlepšit spokojenost vašich zákazníků.
Použijte ChatGPT k analýze sentimentu e-mailů zákazníků a upřednostněte odpovědi těm, které vyjadřují negativní sentiment. To vám může pomoci řešit obavy zákazníků dříve, než eskalují a povedou k další nespokojenosti.
Obsah pouze pro odběratelé
Pokud chcete odemknout přístup, musíte si zakoupit předplatné. Pokud máte předplatné zakoupeno, tak se stačí přihlásit.