Řiďte se těmito pokyny, abyste maximalizovali své zkušenosti a odemkli plný potenciál svých konverzací s ChatGPT.
Personalizujte průzkum: Oslovte zákazníka jménem a přizpůsobte otázky jeho zkušenostem s vaším produktem/službou.
Buďte struční: Zákazníci s větší pravděpodobností vyplní průzkum, pokud je krátký a k věci. Držte se nejdůležitějších otázek a vyhněte se zbytečným detailům.
Používejte otevřené otázky: Kromě uzavřených otázek zahrňte také otevřené otázky, které zákazníkům umožňují poskytnout podrobnou zpětnou vazbu a návrhy na zlepšení. To může poskytnout cenné informace o tom, co zákazníci hledají a kde můžete provést změny, abyste zlepšili jejich prostředí.
Pokud chcete odemknout přístup, musíte si zakoupit předplatné. Pokud máte předplatné zakoupeno, tak se stačí přihlásit.
Mějte naše informace na dosah ruky a přihlaste se k odběru článků.