Řiďte se těmito pokyny, abyste maximalizovali své zkušenosti a odemkli plný potenciál svých konverzací s ChatGPT.
Využijte otevřené otázky a škály ke shromažďování kvantitativních i kvalitativních dat, což umožňuje hlubší pochopení vnímání a zkušeností zaměstnanců.
Jasně definujte cíle průzkumu a informace, které chcete shromáždit, než začnete vytvářet otázky průzkumu. Tím zajistíte, že průzkum bude zaměřen a zacílen na vaše konkrétní cíle.
Používejte jasný a přesvědčivý jazyk v e-mailech a propagacích na sociálních sítích, abyste efektivně informovali o výhodách motivačního programu a podpořili zapojení zákazníků. Zvažte jazyk a tón použitý v otázkách průzkumu, abyste zajistili, že budou jasné, stručné a neutrální. Nepoužívejte sugestivní nebo neobjektivní otázky, které by mohly ovlivnit výsledky průzkumu.
Pokud chcete odemknout přístup, musíte si zakoupit předplatné. Pokud máte předplatné zakoupeno, tak se stačí přihlásit.
Mějte naše informace na dosah ruky a přihlaste se k odběru článků.