Řiďte se těmito pokyny, abyste maximalizovali své zkušenosti a odemkli plný potenciál svých konverzací s ChatGPT.
Použijte kombinaci atributů produktu a zákaznických dat k vytvoření personalizovaných doporučení. Zvažte faktory, jako je cena, značka, barva a velikost, stejně jako historie nákupů, demografické údaje a zájmy zákazníka.
Pravidelně aktualizujte a upravujte algoritmus doporučení na základě zpětné vazby od zákazníků a údajů o prodeji, abyste zajistili co nejrelevantnější a nejefektivnější doporučení.
Zvažte nabízení pobídek nebo slev pro zákazníky, kteří si zakoupí doporučené produkty, protože je to může povzbudit k vyzkoušení nových produktů a zvýšit celkový prodej.
Pokud chcete odemknout přístup, musíte si zakoupit předplatné. Pokud máte předplatné zakoupeno, tak se stačí přihlásit.
Mějte naše informace na dosah ruky a přihlaste se k odběru článků.